Berganatta !

hejsan, har varit på berganatta för en stund sen !
träffade ganska många där och såg väldigt många bekanta !!!
själv köpte jag ett par leggins och en bollero (?) hittade jätte fina andra saker oxå, visade mamma å pappa
så man kanske får nått sånt i julklapp ;) =D

imorgon har jag match
sen ska jag till täby med några kompisar
Nanny och Jonna, vet inte om Fanny ska med men tror det
jag vet inte vilka mer som ska me, om det ska vara några fler
har faktiskt ingen aning

men ja har tittat på "legend of the seeker"
och snart kns jag ska kolla på"spartakus, blood and sand"
vet inte om jag kanske bara sitter framför datan ist ;)
men jag ska packa grejer inför imorgon
( till handbollen och täby )

men aja bloggar kns mer sen ;)


puss puss / The One and Only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0