Dagen med Sara ! ( skulle läggas in igår )

Ja, idag var jag ju med Sara
hade skit kul
palla berätta det jag redan skrivit så fortsätter
efter mitt senaste inlägg ( Sara gästbloggar )
eller ja Saras då ;P
så käkade vi lunch, pannkakor
sen gick vi typ ut och åkte i backen och var ute
sen gick vi in och så sminkade jag henne lite sen tog vi lite "modellbilder" =P
ja sen följde jag henne en bit,
men vi hann inte gå så långt för hennes mamma skulle möta henne och hon kom i backen
så då gick jag hem
hade tråk så jag tog lite bilder ;)
och sen käkade jag ;)

här kommer bilderna:
( familje kameran är fixad och den kan jag ladda över bilder från =D )


dagens lunch

Saras öga



ja det var måååånga fler men dom får jag lägga in sen ;)

puss / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0