Förlåt ! :/

Har inte hunnit blogga idag :S

men har varit upptagen idag !
det är ju dagen innan julafton så jag hade/har lite att göra ! =)

nu tänkte jag berätta lite om min dag ;)

imorse vaknade jag vid typ 9,
då jag tittade på filmen som jag glömde stänga av inatt ;)
men somnade ju ;P (!)
och sen satte jag på tv:n
och kollade på 6:an
( smallville  xd )

men sen vid typ 10-11 gick jag upp och duschade ;)
och fixade mig
sen stack jag Alle ( min syrra ) och pappa till täby =D
jag köpte en julklapp till mig själv ( eller ja pappa, men jag valde )
och alle köpte oxå lite saker,
en klänning till nyår, 2 tröjor ( julklapp )
sen käkade vi på donken (y)

efter det stack vi till centrum och jag köpte en klänning till jul och nyår
och ett par tights ( röda, till julen )
och en julklapp till min broscha ;)

sen åkte vi hem
klockan var då ca 2-3

när jag kom hem slog jag inte lite julklappar ;)
till mamma, pappa, broshan, och familjen.
och städade lite och sånt

fixade lite med mig själv oxå ;)
målade naglarna ( eller ja syrran )
och sånt.

just nu lyssnar jag på musik och bloggar ;)
nehe ?

"Bubbly" (y)

// Felicia
 
haha gammal, typ 1 år sen ;)
ser alltid lika cpad ut ;P


Kommentarer
Postat av: Emelie & Emma

Svar: Jag gillar också vintern ibland när de inte är så himla kallt och inte när de typ är en meter snö -.-' annars kan de vara lite mysigt :)

2010-12-23 @ 20:02:38
URL: http://shitebrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0