Fullt upp idag ! =D

Idag har jag knappt varit hemma och kommer knapt vara det ;)

Imorse vid kvart över 9 typ
åkte jag, mamma och pappa till täby och köpte lite julklappar ;)

sen åkte vi förbi max och jag fick pommes och en cola

sen åkte jag till micis
Elin var oxå där då
klockan var ca 11.30 eller nått sånt
kl tolv skulle vi ta bussen
vi drog till täbban ( igen )
vi gick runt och kollade i lite affärer
käkade på burger king ( Elin på Taco Bar )
Elin och micis köpte lite julklappar
och vi hade jätte roligt och skrattade jätte mycket

jag köpte en tröja från h&m och en cola och lite godiiiiiis !!!! =D
sen när vi skulle ta tåget hem hann vi precis med det
( Bäst eller vad ?! )
det åkte typ nån sekund efter vi satt oss
( vi sprang till tåget när vi såg att det kom ;) )
sen kom vi till centrum och såg att bussen först gick om typ 50 min
så vi gick in till centrumet ( där nere )
och satt där och garvade som f*n !! =D xD
hahahahahahahahhaah

vi skämde typ bort oss på H&M i Täby, hhahahah
vi är dansade xD
hahahahahahahhahahahahahhahahahahha
såååå j***a kul asså !!!
när vi väl var i centrum ville jag köpa choklad på ica
och micis ville köpa godis

så vi stack dit en stund
och skrattade ännu mer

sen på bussen hem gravade vi oxå ;)

och när vi var framme gick vi till micis ( typ 5-halv 6 )
och så var vi där och garvade till typ 6

så skulle vi hem å käka

har nyss käkat pommes och kött ;)

och om 20 min ska jag till Micis =D =D <3333
ska kns vara med några nadra oxå vi får se
Elin kunde tyvär inte vara med =(

för vi tänkte se på en film men det blir väl en annan gång ;)


men ja ska börja gå mot micis snart så puss hej, sakna mig !! <3

// The one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0