Gårdagen !

Igår vaknade jag ganska tidig. då gick jag upp och kollade tv, åt frukost och sånt.
sen duschade jag och alla i familjen ( asså var för sig, inte tillsammans )
öppnade 1 packet ( kläderna )  och sen åt vi lunch
Lunchen blev, mannagrynsgröt och knäckebröd med julskinka =D
muuuums !
sen efter lunchen spelade jag, alle ( min syrra ) och mamma kort ;)
först poker , mamma vann :/ ( höll på att vinna..... :@ )
och sen 500, JAG VANN =D hahahahahhahahhah xd
sen kollade vi nog på Kalle anka ! haha
sen blev det film "Inception" ;)   den var lite komplicerad men bra =)

sen började mamma och pappa med maten, så dom missade lite av filmen
sen efter en stund blev det julbord ( då pausade vi filmen )
jag prövade sill :S
skärgårdsillen var godast, sen kom tomatsillen, vanliga sillen var inte god på något sätt. den var bara super stark ( inte varmt, utan mycket smak )
sen fortsate vi kolla på filmen
när filmen var slut började vi öppna packeten =D
jag blev jätta nöjd med mina paket ( Årets julklappar =) )

sen kollade vi på CSI: Miami
4 st avsnitt      ( jag somnade xd )

aa det var min julafton ;)

puss / FIA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0