God morgon (?)

haha god morgon på er alla!

vaknade nån gång i morse (nehä?)
vet inte när, haha glömsk !
men ja då gick jag upp(ner)
och satte mig framför tv:n
alle och mamma kollade på twillight ( love )
så då tittade jag oxå lite
sen duschade jag
kl. var typ 11 då
valde kläder för idag och så
( outfit och facelook kommer senare )
sen fixade jag mig och sånt

jag kollade hur mycket pengar jag har nu och jag är typ rik !
ska börja skriva i en "kassabok" så jag vet hur mycket jag har
för jag måste ju börja spara till en dator !

ja men idag har jag läst ut en bok, ( 10kr [x] )
plockat ur diskmaskinen ( 10kr [x] )
Ska ta ut soppåse ( 1kr [x] )
Ska dammsuga hela nedervåningen ( 20kr [x] )

så börjar tjäna lite pengar  [X]
det är nice det, och så ska jag ju få min månadspeng !

men ja nu ska jag dammsuga huset, göra ett test och ta kort på outfiten

så vi ses snart!
Puss !
/ Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0