Godmorgon !

God morgon allihopa ! Sovit gott ? jag har väl sovit lite si sådär, somnade i soffan igår när jag och min syrra kollade på sex and the city 2 ;)  det var ganska nice det :P men innan det spelade jag sims ! xd   Fast  jag hann inte se så mycket av filmen, vi började titta på den vid halv 1, och jag hann typ se halva =P hahahahahahaha men jag var faktiskt ganska trött då, specielt när man ligger ner i soffan och tittar på film ! jag somnar typ alltid då xD

men aja, idag blev det inget täby :(      men spela roll kan ju spela sims nu xD       asså jag är verkligen nörd 8)   men ja sån är jag ! hahahah

nej men nu ska jag vara seriös !
jag har inte käkat frukost ännu så gör väl det snart, håller på att klä på mig ;)
( leggins, halvt genomskinlig vit tröja )

bloggar mer senare ;)

men puss hej, då ! ;)
/ Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0