Godnatt !

 imorgon, onsdag är en vanlig dag
fast det ska bli julbord som lunch i skolan ;) mums

tänk snart är det julafton !!! :O :D:D:D
jag har lite/mycket julklappar kvar att köpa men vet vad jag ska köps ;)
så i helgen MÅSTE jag och mamma åka till täby !!!!!!!
jag har köpt till mamma och pappa
så jag ska köpa till Jonte och Axi
och Jonna,Nanny,Ella och Micis tror jag ;)

men ja nu ska jag riktigt plugga på

Imorgon är det skolan och efter skolan ska jag plugga spanska
och på kvällen är det handboll =D =D =D =D =D =D =D <33333333333333
näst sista träningen, så jag får väl träna lite hemma på lovet ;)

juste, jag har kommit på en grej jag ska göra

till sommaren ska jag få magrutor, lite iaf =P

så ska göra lite situps och sånt ;)





om 10 min ska jag plugga ( 19.40 )
så vi ses !!! =D <333 / F


Kommentarer
Postat av: bodil (:

är det träning på måndag? :D <3

2010-12-15 @ 20:36:11
URL: http://bodilritzen.blogg.se/
Postat av: Elina <333

Fin blogg !!!! vem har gort din heder ??? är du fortfarande min fadder ???? du var ju det ;)är du det ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-12-17 @ 11:26:17
URL: http://eeelinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0