har varit med bästaste idag =D (gissa vem)

Ja idag har jag varit med den bästa
vi var hos den bästa

imorse vaknade jag vid halv 11 sen somnade jag igen och vaknade lite efter 11
då gick jag ner
mamma hade bakat bullar så det blev min frukost
sen tittade jag och mina syskon på 2 st filmer sen ringde "den bästa" mig och ja,
så gjorde jag mig i ordning och stack hem till" den bästa"
jag tog med mig lite godis och sånt

vi tittade först på en film och sen lite på en annan
( jag kom till "den bästaste" vid 2 )

vi var oxå ute en stund med hundarna och gjorde lite grejer
och så skulle vi göra en film
men vi hann inte börja men vi vet vad vi ska göra
haha

kns ska gå ut snart vet inte
beror på om nån ska vara med.. ;)

just nu chattar jag med "den bästa"
driver med varandra xD

+ när jag gick hem gjorde jag roliga saker



asså idag har varit en jätte bra dag !

tack "den bästaste" för att "du gör min dag" B)


men aja kns gör nått mer inlägg snart
vi ses

puss hej, leverpastej ! =) <3
/ Felicia

( vem är "den bästa" / "den bästaste" ? )
KOMMENTERA ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0