Igår var det knas

ja igår innan middagen spelade ju jag sims men sen efter ringde micis och frågade om vi kunde hitta på nått
vi mötes vid gång vägen och gick till rasmus
micis skulle köpa hans ipod
han sa att ha skulle lana med lukas och jocke, så han var typ tvungen att skynda sig
men ja när hon köpt den gick vi hem till henne
sen helt spontant frågade vi lukas om vi kunde vara med dom ( hos lukas )
micis pappa kunde skjutsa oss dit för han skulle ändå hämta hennes broscha
han släppte av oss vid busshållsplatsen
vi visste inte (då) var lukas bor (bodde?)
så rasmus och jocke mötte oss
killarna spalade wow
jag gjorde oxå det i typ 5 minuter xD
men jag kom till level 3, hahahah
men iaf sen spontant kom vi ( jag och micis ) på att vi oxå kunde slagga med dom xd
så vi frågade och fick
vi kom dit typ 7 lr nått sånt
och GICK hem och hämtade packning hos micis vid 11 typ
vi kom tillbaks dit vid halv 1 xd
då fixade vi sovplats
och jag och micis bäddade
och sen kollade vi på svensson svensson
vid typ 3 somnade micis halvt xd
och och sen lite senare sov jag oxå men vaknade efter typ 1 timme
sen vid typ 5 vaknade jag och då hade killarna typ precis slutat spela wow ( tror jag )
och när alla var i sin säng ( typ )
somnade vi inte direkt på en gång
jag somnade typ vid halv 7 ( tror jag )

juste när jag och micis gick till lukas med packningen satte vi det på en pulka xd
och så failade vi stort vid skolan xd
Bussen !! hahahahhahahaha
orkar inte berätta ... ;)

men ja fortsättning föjler.....♥

// Fia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0