Jag = TÖNT !!!

HEJSAN ALLA TÖNTAR

JAG ÄR EN STOR LITEN TÖNT
ASSÅ DET ÄR JAG SOM SKRIVER DET HÄR
ALLTSÅ FELICIA
I KNOW JAG ÄR LITE KONSTIG MEN DET ÄR SÅ JAG ÄR

haha jag vet inte varför jag hade caps då men kul kul




Ähum jag vet inte vad jag ska skriva dårå men ja det blir säkert jätte bra








Jag är Felica Drugge
Jag är absolut inte stolt över den jag är
Tvärt om, jag har världens sämsta självförtroende och gillar inte mig
jag vet att jag kanske alltid måste rätta saker, men så är jag
jag tänker inte direkt på det

men jag brukar även inte säga saker som jag från början tänkte säga, utan ångrar mig
eftersom jag stör mig på när andra säger sånna saker

jag tycker jag är snäll, jag brukar inte snacka skit om vem som helst  ( bakom ryggen om den )
i alla fall inte längre
för jag vet hur mycket det sårar

och jag kan inte vara samma person när jag är med olika personer
utan jag försöker vara den personen som jag brukar vara med den personen
så jag har olika sidor som jag "använder" med olika personer

det kan låta lite konstigt men så är det ;)

för det mesta är jag glad/snäll, men på sista tiden har jag varit hängig så då är det svårare :/


ja lite onödigt inlägg men jaja förlåt :(

// Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0