hihi

Hejsan alla glada =) ( och sura =( )

Jag har tråkigt =(
så jag tänkte hitta på något kul,
kns kommer att göra en tävling snart
vem vet?
hihi
jag är liiite flummig !!

hihihihihih
juste !!!

äsch jag glömde....

nej nu kom jag på !!!

imorgon.....
nej vad var det nu igen

äsch glömde ...


hahhahahahahhahahah



min broscha spelade tv spel och frågade:
Jonte: "hur ska jag döda honom, ska jag slå eller skjuta?"
Alle: " Döda honom !!!!! "
sen kom hon på att det inte var nån hjälp xD
hahahahahahahaha
som vi skrattade
( hon e blondin, så ni fattar )

asså hon är ju för skön !!!!! ahhahahahaha

// Fantastisk Egoist Luspank Intervjuare och Central Irriterande Alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0