Varit med Nanny ! <333

Hejsan !
för en stund sen gick Nanny till skolan ( hon ska ha utvecklingssamtal )
så jag följde med henne en ganska lång bit ;)

Och idag hade vi Svenska prov, det gick väl bra men det var lite svårt :O nej skojja ( med :O ) ;)
Men då fick man gå när man var klar, men man var tvungen att sitta till 2
och jag gick vad 2 då och klädde på mig sen stannade jag och pratade lite med amanda
aja men när jag gick hem ringde Nanny mig
och undrade om vi kunde göra något innan hennes samtal
så jag gick och mötte henne
sen gick vi hem till mig och bakade kladdkaka och tog lite bilder
kommer upp sen ;)

det gick väl sådär fast det var kul =D hahahah
den blev lite väl kaddig, typ som en vanlig smet med hårt på bara ( lagom hårt )

men ja det var kulkul ! ;)


ska städa nu ( från bakningen )

så då var det klart ( mamma hjälpte till )

aja vi ses ! =)
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0