Äckligt !!!

hej nu ska ni få se något riktigt äckligt !
























Äckligt eller vad ??!! :O




jag säger bara usch ! :S :O
( mitt knä :S )




mitt plåster :S usch !!!! usch !!!!!!!





Min stackars tå :(




Aj aj aj !! eller vad? :O :S


inte äckligt:


Sååååå ful !!!!!


Nu ska ni få se en läskig/konstig bild:


kolla min ögon :O


mina ögon :O :S


inte konstig/läskig:
( eller jo konstig men inte läskig )


cp ;)


Sexy....eller inte



Besökare:



besökare för en stund sen :/ inte så många jag vet,
men jag brukar inte ha många :(

ganska dåligt :( :/ :S

men har iaf några :D


Och nu är det 12 st :D
haha det går iaf bättre ;)


Sidvisningar ;)




ja det var lite bilder ! ;D

men nu säger jag bara god natt !!



puss hej leverpastej ;P

// The best of the Felicia !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0