Ellas fest

I går var ju jag på Ellas fest.

Den började kl. 17.00
och då kom jag och Micis dit ( sist, hihi )
då fick vi drinkar och salta pinnar ( på bordet )
och Ella öppnade packeten

Sen satt vi och pratade en stund
sen blev det mat
köttfärslimpa m. potatis och fetasås
det var jätte gott (:
när vi åt pratade vi och lyssnade på musik
det var trevligt ( haha )

sen dansade Nanny Micis Alice och Simone
( från deras dansuppvisning, i förrgår )

sen blev det efterrätt
Man fick plocka själv vad man ville ha
det fanns glass, grädde, marränger, chokladsås och bananer
jag tog lite av varje ;)

efter maten gjorde vi charader, i lag
det var ganska kul

lagen  var
( 1 ) Ella, Nanny, Amanda S och Alice
( 2 ) Jag, Micis, Simone och Amanda B

jag vet inte vilket lag som vann men det spelar ingen roll ;)
sen kollade vi på film, det blev "When in Rome"
det var en romantisk komedi

den var bra men lite lång tråkig, men fortfarande bra ;)

sen var det inte så lång tid kvar, så vi gjorde charader igen
fast man skulle spela nån person
det var jätte kul, hahahahhahaha =D
alla roliga gubbar,
men Alice var ju roligast när Ella gissade rätt
precis när hon ställde sig upp,
hon hann ju inte ens göra något
hahhahahah

sen åkte alla hem
 ja det var väl det

hejdå

// Felicia Drugge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0