Hemma från skolan

Ja nu är jag hemma och sitter framför datan

fast jag kom hem typ halv 4 då, eller nått sånt
men vi slutade ju typ kvart i 3
hahha

men jag var lite med några kompisar
Micis, Elin, Becca, Sara och Micis hundar Nixxa och Naya ;)
och Imse (micis mosters hund)

vi var ute och "lekte" med hundarna =)
och det var kul att se Micis
eftersom hon har varit sjuk :(

men nu är hon inte det längre =) ♥

men sen gick jag och Elin hem tsm
för Sara och Becca skyndade sig hem

sen när jag kom hem ringde Micis mig
först till mobilen sen hem
och sa att jag skulle ringa
så jag gjorde det

då var kl typ 4
och hon fråga om jag ville åka till centrum

jag frågade mamma men hon tyckte det var försent

men sen kände jag mig jätte taskig
för Micis hade ju lixom ringt hem till
förlåt, men du skulle frågat tidigare
så skulle jag åkt
utan några problem !! =) <33



På lördag är det match
mot vallentuna

jag hoppas jag kan vara med
det är hemmamatch =)
det är mycket roligare,
vet inte varför det bara är så
jag kanske inte kan med min hosta
men kan ju alltid försöka ;)

jag mår ganska bra faktist
hostar bara lite

men vet inte kanske ska stanna hemma imorgon
om jag vill/måste
asså om jag inte mår så bra
för imorse var det nästan på gränsen till feber :S
men hade ju spanska förhör och svenska och engelska

men jag vill gå till skolan imorgon för Micis kommer
och det är elevens val och SO läxa imorgon
och ET (elevens tid eller nått sånt)
fast sen är det ju eng/sv oxå
och matte
+ att vi slutar jätte sent
(15.10)
vår senaste dag


men snart så ska jag äta
+ min bror behöver datorn till läxor... -.^



(har bild brist så ni får dagens outfit)
(gammal bild)

Tjocktröja - Gina 149 kr
Linne - JC 129 kr
Leggins - H&M ? kr


puss hej / Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0