Imorgon

hallojsan ! ;P

Imorgon ska jag åka till doktorn med min pappa, när han kommer hem, och titta på min tå.

Kolla om jag har stuckat den eller nått sånt , :S
hoppas det inte är nå farligt
fast jag har ju lite svårt att gå :S

annars imorgon så måste jag plugga,
har 2 st prov veckan efter lovet :S
SO och engelska :S
men jag kan typ lite på båda satt
( proven är om en vecka, tors )
och sen veckan efter är det typ matte prov oxå :S
mkt prov, men jag går ju i sjuan satt....

sen ska jag ju vila foten oxå satt i natt ska jag faktisk sova!
och Länge....!!!!

och läsa ;D <3
(serietidning xD)


Saker jag ska göra nu :


* byta till natt kläder

* äta nått ( är hungrig )

* borsta tänderna

* läsa Kalle Anka x3

* titta på film ( satt jag somnar ;) )

* sova ;)







// Felicia den store !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0