Måndag

Ja nu har jag kommit hem från skolan,

idag i skolan var det jätte skojit ! hahahha ;)

men det var faktiskt en kul dag ! =)
skrattade jätte mycket och träffade alla underbara människor =) =) =) ♥♥♥♥♥

och bilden var jätte rolig =D
vi skulle fota olika saker
t.ex en bagare, sorgset, överlycklig, hyperaktiv, en idrottare, en filmstjärna, en astronaut och ja mycket mycket mycket mer !!! hahah
jag var med Jonna Nanny och Alice =P bästa !! <3

och jag gick hem med Sara och påväg hem tog vi lite bilder ( hade ju kameran till skolan idag ;) )

Sara ♥


Finaste ♥

Jag ;)



jag det var allt puss och kram,


ska hjälpa mamma med maten nu.
sen ska jag åka till handbollen,
ska kolla när damerna spelar match ! =) så lär man sig ;) <3

// felicia


nu har jag gjort 100 inlägg =D <333


Kommentarer
Postat av: Enya hasselström<3

hejssan fiin blogg <3 =)

2010-11-08 @ 19:59:27
URL: http://bergabruttan.blogg.se/
Postat av: Sara<33

Haha, snygga bilder ;) <3333333

2010-11-12 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0