Skämt ! xD

Här kommer några roliga skämt xD <3



- Titta,jag har hittat en fin guldring!
- Jaha, varför tar du inte den till polisen då?
- Nej, för det står "DIn För Evigt" i den!


Adam sa till Eva:
- Vill du gifta dig med mig?
- Har jag något val? svarade Eva.


Kalle var ute och cyklade. polisen ropade till honom:
- Stopp, stanna, du har ju ingen lykta!
- Jag kan inte stanna, jag har inga bromsar heller!


Patienten hos doktorn:
- Jag känner mig som en hund, snälla doktorn.
- Sitt!


Översten till den värnpliktige:
- Som straff ska du vattna hela gräsmattan
- Va, men det regnar ju ute!
- Mig lurar du inte! Ta på dig regnrocken då!


- Tänk att morfar fyller hela 100 år idag
- Ja, men tänk vilken tid det tog honom att bli 100!


Telefonen ringer i skoaffären.
- Hej, jag måste byta kjolen jag köpte igår!
- Då har du nog fått fel nummer.
- Ja, jag vet, det är därför jag vill byta den!




hahahhahahaha, sämst humor asså !!!! xD


// Felicia älskar Jonna Drugge !!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0