Skolan igår

Igår vaknade jag vid typ 7 eller nått sånt.
Gick och åt frukost och gjorde mig i ordning, packade väskan och vanliga grejer.
Sen kunde mamma skjutsa mig och min bror till skolan =D
slippa gå e skönt !!!! 
specielt när det är så kallt och mycket snö.

Men ja, när jag kom till skolan gick jag till musiken, Saga och Nanny var redan där och övade så jag bara hänkade ( då var klockan ca 8.05 ) vi skulle ju sjunga på forum ( det varckraste )
sen började forumet och jag var jätte närvös ( jag skakade seriöst på scenen ) men det gick bra, fast jag hördes inte så mycket =D ( oh yeah ) 
men sen hade vi SO fast halva klassen var typ inte där för några skulle simma
( på elevens val som är efter SO:n )
så vi pratade mest om vad som händer i världen just nu ( nyheter )
det var ganska skönt ( eller väldigt skönt )
Ja efter SO:n var det ju elevens val ( som sagt )
Jag har musik, så jag och Micis tog pianon ut i omkläddnings rummet och lärde oss spela titanic låten
( som redan finns på pianot )
sen lunch, som inte såg god ut alls så jag tog bara två mackor ( mjukt bröd )

Efter lunch elevensval igen, så vi gjorde nått annat den lektionen, sjöng "Hate that I love you"
men bara på skoj ;)

jag, Micis och sen då Sandra övade efter vi hade slutat, typ 25 efter vi hade slutat tänkte jag " men shit jag måste ha börjat"
och så stack jag.
det visade sig att elevens val slutade 12.50 ( klockan var då 13.15 ) och att Eng/Sv började 13.00

men vår lärare blir ju inte sur om vi kommer försent.
men vi skulle typ göra nått Engelska test på datorn ( internet )
asså bara för att kolla ( inte nått prov )
och sen läsa, men jag läste aldrig orkade inte
( lektionen var 1 timme, så man skulle göra testet en halv timme och läsa en halv timme )
sen hade vi matte i 1 timme oxå, räknade inte så mycket ( orkade inte )

sen slutade vi 15.10
Då stack jag hem och packade väskan med kläder som jag kunde ha på Ellas fest
och smink och sånt. Jag var så hungrig då att jag åt nått
sen vid 4 kom mamma hem och så frågade jag om hon kunde skjutsa mig till Micis
så jag fick skjuts dit
då gjorde jag och micis oss klara tillsammans
sen vid typ 5 åkte vi till Ella ;)
( forts. i nästa inlägg)

// fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0