Tjenare

Hejsan alla glada !

idag har jag ju varit med Micis =)
vi har tittat på tv, sjungit ( stavning ) och "lekt" i snön med hundarna
det var roligt alltihop och att vara med Micis såklart ;)

Vi möttes typ vid 1 vid gångbanan
hon gick en promenad med hundarna

sen när vi kom till Micis tittade vi på tv
Zack and Cody

suite life on deck

och Phineas and Ferb

lite stor eller vad (?)

och sen var vi inne lite på datorn också och då satte vi på låten och övade lite

sen hade käkade vi lite lunch
och sen ville vi går ut
vi åkte lite i den "stora" backen på Micis tomt
och lekte lite med hundarna
sen hoppade vi i snöhögar
och sen kom vi på idén att göra en isbana och en snöhög
så det gjorde vi
vi hoppade i snöhögen lite
sen hällde vi is där isbanan skulle vara

sen när allt var klart gick vi in
och vid 5 gick jag hem
för då skulle jag käka
eftersom mamma och pappa ska/är på middag ikväll
dom kommer hem ganska sent tror jag

så det är FF
eller min farmor är ju här men hon sover typ i soffan

ikväll vet jag inte vad jag ska göra
nått kul antar jag

jaja jag vet inte vad jag mer ska säga

hejdå

poss / felicia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0