Varit med Ella idag

Idag efter skolan var jag med Ella =)

jag orkar verkligen inte blogga just nu så det blir inte så långt
jag kommer bara skriva vad vi har gjort

Vi har gjort pannkakor
spelat kort
spelat in korta filmer
skrattat
ätit
och mera onödiga grejer att skriva
jag åt hos Ella, pizza =) mums 

jag kom hem vid typ 8
mamma hämtade mig, det är ju helg

men iaf idag har pappa åkt till Gbg
eller han åkte imorse och kommer hem ikväll
intressant va?
han kom nyss


men imorgon kan jag inte vara med på matchen, så drar till centrum ist

just nu kollar jag på funny cats xD på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=IytNBm8WA1c

kollade på den på elevens val
hahahhahahah
jag ska sjunga på forumet på fredag :S :S :S :S :S
piiiiiiiiiinsaaaaaaaamt !!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast med saga och nanny dårå

jag bloggar inte så mycket i taget, började för typ 1 timme sen så....hhahah

men hejdå/felicia INTE SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0