Kom hem nyss

Nyss var jag ute med Micis, fanny, MArtin och Wille
vi cyklade runt lite på skolan och vid micis mest dåe
och så bus knackade vi,
eller jag bus knackade en gång, micis med och wille med
fanny och martin vågade inte :P

innan det var jag med Jonna och Micis.
Micis lockade mitt hår då och sminkade mig lite :D
och jag älskar ju när någon håller på med mig
( fixar håret, sminkar, fixar naglar )
men sen stack jag hem och åt hamburgare
och sen stack jag hem till micis igen ;)
och då var fanny där och sen och martin och sen wille
sen var vi inne ett tag och sen gick vi ut och höll på

bilder kns kommer en annan gång =)

Jätte kul tack alla för idag ses! ;P <3



PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0