skolan 15 år

hej alla

idag fyller skolan år så vi hade inte vanliga lektioner
vi började 8.30
och Jonna Nanny och fanny var hemma för dom var typ sjuka så då var det bara jag och Micis
men först gick vi igenom dagen sen
gick vi ut och "kramade" skolan
sen var det frågesport
jag micis ceonn martin simon och philip var tillsammans
sen var det lunch, hamburgare :D
sen fick vi glass ;) <3
och sen var det vanliga lektioner i 2 timmar
först hade jag engelska prov,
som det gick ganska bra på
och sen idrott, innebandy,
fast jag hade glömt kläder :D <3
´sen var det tårta och saft ;P <3 mumms
och sen 14.30 så slutade vi

och då stack jag till micis och ja nu sitter vi här ;) <333


PUSS !!!!! <333333
specielt söötaste micaela! <33333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0