Studie dag!!!

ja idag har jag studie dag ;D

så det blire ett extra långt lov

och min kusin är här ;)

just nu målar jag naglarna  ( rosa )
ska ta grafittinagellack över sen ( vitt )

det rosa är nytt och jag fick det av min moster i tisdags när dom kom
jätte snällt och gulligt av henne
och så fickjag en sov tröja och ett till rosa nagellack och en lila ögonskugga :D

men det är inte så kul att alltid bli dissad :(

tänk er i min situasion skulle ni bli glada om det hände er HELA tiden ???!!!
jag tror inte det för ni är vana att få det som ni vill !!!!
men inte jag jag är van att ALDRIG få som jag vill men jag frå väl bara nöja mig med det jag har/får :( :/ -.-









// en ledsen F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0