amen tjenare

¡Hola! ¿Qué tal?

nu sitter jag framför datan efter en lång dag med mina vänner
har precis käkat middag, hemma pizza! ;) yummy

jag imorse mötte jag Rebecca och Martin vid 12 typ och vi gick hem till mig för ingen var hemma
så satt vi framför datan en stund och sen gjorde vi smothis (stavning)
sen gick vi och mötte Micaela, Fanny och Sophie
och vi cyklade lite och väntade på Philip
sen när han kom ville Sophie inte vara med längre för hon kände typ ingen (förutom Micis då)
å då cyklade vi runt lite och sen till det "nya" dagiset och var där en stund men sen orkade vi inte vara där längre
då såg vi en orm på gångvägen
men ja sen hände en massa grejer jag orkar inte berätta allt men a sen var vi hos Fannyoch gjorde lite saker
sen åkte Martin hem och då tittade vi på Remember me! ♥♥♥
den är så bra!
menmen ja och nu sitter jag här och ska snart göra matteläxan och räkna i boken
och BAKA! =) <333333


jag och Ella ♥♥♥♥♥♥



PUSS! ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0