Från igår

( detta inlägget är från Rebeccas blogg )

jonna, fia, martin, philip...

tjena tjena.. nu ligger jag i sängen efter 4 timmars dans. Har ju varit på berga med jonna, fia, martin, philip, fanny, nanny, micis och flera :'D Asså det var värkligen SJUUUUKT KUL!!!
Och imorron skulle jag till elin, michiis fias och några andras handbolls match. Men jag orkar värkligen inte gå upp så tidigt.. om jag skulle åkt dit så skulle jag behöva vara hemma hos elin 09:10.. men tror att man sover då va ;o <3 satt det får bli en annan gång ):

Imorron tänker jag sova ut och bara ta de lungt.. sedan efte deras handboll så kns philip, martin, ja å fia hittar på ngt och sedanslaggar :D det ska bli roligt!! <

Nej nu ska jag se klart på filmen och sedan försöka sova..!

Puss och godnatt.                                         //BEccA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0