Handbolls match!

heejsan allihopa!!!


Nu har handbolls säsongen för f-97 börjat, det är verkligen jätte kul!!! :D :D :D för jag älskar verkligen handboll!

Idag har jag haft handbollsmatch. Det va jättejättekul! Vi vann med 6-5. Bodil gjorde ett mål, Nea gjorde 2, Jiva 2 och Tava gjorde ett mål :D vi mötte vallentuna 98:or och dom var jätte duktiga och jag fattar inte att vi vann!
Vi vann vår första match som vi spelat ( asså på riktigt ) vi e fan bäst tjejer!

nästa match är först om 2 veckor för dom vi skulle möta nästa helg drog sig ur :/ men det gör inget



Imorgon ska jag vara med Rebecca, Martin och kns Philip! det ska bli kul kul och vi eller jag och rebecca ska baka kladdkaka :D yummy! ;) ♥♥♥
sen om det blir bra väder ska vi kns dra till det nya dagiset och vara där!
och jag hoppas att vi tar många bilder så att ni får se vad vi har gjort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0