idag

imorse vaknade jag kvart över sju ( eller jag blev väckt )
vi hade sovmorgon till 9.20
då gjorde jag mig klar sen vi 8.10 kom jag på att jag inte hade bakat något till Micis så jag gjorde en kladdkaka och sen var jag jätte stressad för jonna sa att jag skulle komma till skolan och då pakade jag bara ner kakan och cyklade till skolan vid 9
men sen överaskade vi micis och hela min kladdkaka blev uppäten ( av dom jag bjöd ;) ) och jag gjorde lixom en hel
men sen hände en massa grejor och nu har jag haft handboll♥ och jag har duschat och snart ska jag borsta tänderna och sova! :D
Imorgon ska jag vara med SÖTASTE ELLA BELLA! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
och kanske några mer om dom vill
annars ska vi plugga lite och ha kul! :D





godnatt! :D


puss <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0