Hemma (ahhaaahaha)

Hej alla söta och fula läsare !
Har nyss kommit hem från skolan. Tisdagar är typ den skönaste dagen, för då slutar vi tidigast! Och vi har musik ! Fast det negativa är att vi däremot har 2 NO lektioner, fast en är labb. Jag tog med mig kamera till skolan idag så ni får lite bilder sen. Jag gick hem med Sara och då tog vi oxå Lite bilder, och jag menar lite.
Snart tänkte jag börja göra en ny header. Som jag ska bli stolt över, och kasnke lite ändringar på designen.
Är det nån som har en bra design?
Men aja, nyss käkade jag glass och snart ska jag baka kladdkaka ;)
Är riktigt sugen på det! Med grädde till.
Efter kladdkakan är klar kommer nog bilder ;)
eller orkar jag ladda upp dom nu ?
Vi får väl se!

Ha det bra!
Felicia

oseriös bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0