Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Felicia Drugge och jag är 13 år, jag är född 6 augusti 1997.
Hela mitt namn är Emma My Felicia Drugge.
På fritiden är jag med vänner och spelar handboll, ska kanske även börja på dans.
Min favorit mat är nog typ taco fast det börjar bli lite ut tjatat, så kanske chicken tikka masala.
Jag har inga husdjur, även om jag skulla vilja ha. Mina föreldrar vill inte ha husdjur eftersom det kommer vara dom som får ta hand om djuret/djuren.
I min familj är vi 5 st. Jag, mina syskon och mina föräldrar, tänkte inte berätta så mycket om dom just nu eftersom det kommer senare.

Okej, hur är jag som person då? (enligt mig)
Jag tycker jag är ganska snäll, eller jag försöker i alla fall.
Jag vill hellre att mina vänner ( eller nån annan ) ska ha roligt.
Jag blir glad när jag gör någon annan glad.
Att få nån le tycker jag är underbart.
Jag är oxå ganska känslig och kan ofta överreagera, vilket är mindre bra.
Jag kanske inte är så smart, men är duktig i skolan.
Jag är blyg när jag är med flera som jag inte känner, men när jag är med nån jag litar på är jag inte direkt blyg.
Jag är lat ibland men gör ofta grejer för mina vänner.
För vänner är något av det finaste man kan ha!
Jag älskar mina vänner !
Jag är mig själv och försöker inte vara någon annan.
Jag kanske är lite konstig men det är jag.

Men ja det var väl lite om mig själv

/ Emma My Felicia Drugge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0