Går inte till skolan idag...

idag stannar jag hemma då, vi får se hur det blir imorgon :/

Igår åkte vi till typ nått ställe och kollade upp vad jag hade och ja konstigt nog hade jag halsflus
( mina syskon har/hade det, och jag menade det inte med konstigt )
så jag fick penselin.

I morse vaknade jag vid typ 7 eller ja, jag blev väckt. men jag ville inte gå ner.'
Asså jag var tvungen att ta medecin -.-
Men jag la mig bara direkt i soffan, jag tog med mig mitt täcke och min kudde och låg där tills huset var tomt.
Då gick jag och försökte ta min super äckliga medecin som knappt går att äns ta för att det smakar så j***a äcligt satt det går inte!
Och igår satt jag typ i 1 timme när jag skulle ta den för andra gången för då visste jag ju hur äckligt den smakade och var inte direkt och är inte direkt van vid att ta penselin...

men aja jag tog medecinen i alla fall sen försökte jag få bort smaken av den mad galss och saft i 10-15 min.
men har fortfarande lite smak kvar.
Jag tog medecinen vid 9
( jag ska ta medecinen 1 timme före jag äter eller 2 timmar efter )

Sen satte jag mig i soffan och kollade på Vänner.
Amanda ( min syrras kompis ) kom över med lite filmer förut när alle var sjuk så hon kunde titta på lite filmer.

men nu ska jag äta frukost.

ni får ha det så bra

//Felicia

Min mage och min rygg. Om ni inte märkte det ser jag skit brun ut men det är typ för förut hade jag feber och då blev jag alldeles röd på hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0