Hemma från skolan !

Idag hade jag min första skoldag.
Den var faktiskt ganska okej ;)
Spanskan var rolig idag, och jag gillar inte spanskan.
Vi håller på att kolla på en skräckfilm på spanska.
Barnhemmet typ ;)
Men det var fett kallt i det klassrummet :S
Fast vi hade spanska först efter lunch så jag kan berätta om hela min dag nu.

Jag vaknade ( eller ja blev väckt !!! ) 6.15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skiiit tidigt, innan har jag ju typ vaknat 7-9 , asså dagarna innan.
Men det var för att jag skulle ta medicin.
Jag tog medicinen vid halv och sen fixade jag mig, hann platta håret i morse faktiskt ;)
När klockan blev halv 8, åt jag frukost.
Sen kunde pappa skjutsa oss till skolan så ja då åkte vi till skolan.

I skolan.
Första lektionen var idrott, men det var bara teori, planering.
Vi planerade idrotts lektionerna och sånt.
Sen hade vi SO.
Som faktiskt var ganska kula idag.
När jag var sjuk hade dom börjat med en teater i grupper.
Asså vi ska göra typ rättegångar.
Jag är typ målsägande, men jag skrattade jätte mycket och hade roligt ;)
Sen var det NO/Matte, man fick välja.
Men ja vi har NO prov nu på FREDAG !!!
Och jag fick reda på det igår kväll men då kunde jag ju inte plugga?!
Så idag och imorgon får jag typ plugga ihjäl mig.
Och sen var det lunch.
Spanska som sagt.
Sen Svenska och halva klassen typ redovisade A-Ö.
Jag ska göra det i morgon, sen skrev vi av tavlan sen fick vi sluta :)
Vi slutade typ 10 min före  (y'

Men ja sen när jag kom hem för 40 minuter sedan åt jag mellis och nu sitter jag här.

Ska plugga nu så vi ses! :)



                              F E L I C I A  D R U G G E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0