Hiss och diss !



Hissar

OC serien, jag vet att den kanske är gammal men den är ju så bra !!!

2011, det känns bra med ett nytt år, en ny start =)

Jullov, det känns skönt att det är jullov, det har varit det ganska länge då men ändå.
man kan ju bara slappa och vara med vänner !

Pengar, jag har ganska mycket pengar nu =)




Dissar

Jullovet är snart slut,  Det har ju gått super snabbt, om 1 vecka börjar skolan :/

Har nästan inga läsare, Jag har super dålig statestik ! det måste jag bli bättre på !

Godisförbud, det är jätte jobbigt att inte få äta godis, men jag gör det för mig själv !

Ja jag hade väl inte så mycket att dissa

Puss på er! // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0