Jag har varit sjuk dom dagarna jag inte bloggat :(

Förlåt att jag inte har bloggat men det är för att jag är sjuk.
tror jag har halsflus :(
jag har feber och jätte ont i halsen.
Det gör SKIT ont att svälja !!
och det gör ont att spotta och att prata.
Jag är även typ helt röd på hela kroppen, specielt magen och ryggen.
Och det kliar överallt :(
jag tror inte att ni fattar hur jobbigt det är !?
jag har oxå ont i nacken men det är nog för att jag har sovit konstigt... (?)

jag blev sjuk i torsdags.
Jag har oxå spytt :S

men ja jag har inte gjort något intressant direkt men aja.


(bara om ni ville veta liksom xD)
//Felicia

en väldigt fin bild på min fot (?)


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

2011-01-08 @ 13:42:43
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0