Kom hem för ett tag sen

Ja, jag har ju varit hos Micis.
Vi  gick till skolan och åkte snowbord ;D
det var fett kul fast jag sög på det och om Micis ser ut som ett proffs gemfört med mg ;)
men sen tappade micis bort sin mobil men vi hittade den sen i en snöhög utanför hennes hus som vi åkte ner för lite snabbt på väg dit. Men vi letade en stund sen orkade vi inte leta, det verkade ju hopplöst.
sen kom jag på att den kanske kunde vara där när vi gick hem, så hon kollade där och där var den ! =D
Det var ju riktigt tur det.
Men jag gick hem vid typ kvart i 6 eller nått sånt, när jag kom hem åt jag raveoli ( jag vet inte hur det stavas? )
sen tittade jag lite på OC med syrran ( säsong 3 ) och tog lite coola bilder ;)
och sen plockade jag ut diskmaskinen och dammsugade hela nedervåningen.´
Sen satte jag mig framför datorn och läste lite bloggar och nu bloggar jag själv.
Ska snart göra ett till inlägg ;)

Ses!




Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0