Lyssnar på musik och chattar med Bästis (y)

Blev typ inget med Micis, men det var för min broscha ville ha tilbaka datan.
Och hon har ju inga pengar på mobilen.
Men aja kan ju endå plugga ist då ;)
Om inte hon överaskar mig och kommer med några och plingar på....
Men just nu chattar jag med Bästis ♥
Ska vara imorgon :)
Fast plugga dårå, men säkert inte hela tiden... ;S
Bästis sa nyss att det är handboll på tv om 10 min så ska väl KANSKE kolla ;)
eller ja nu är det ju 8 min men sak samma ;)

Men nu måste bästis gå :(
Okej så nu läser jag bloggar och lyssnar på musik, ska kolla på handboll om 5 min!
Jag tycker jag har gjort mitt jobb ( att tråka ut er ) nu, "så var är min lön??!!" xD
Nej men vi får väl höras senare !

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0