Nu äre helg igen

ja, äntligen är det helg igen = ingen skola på 2 dagar :D
idag i skolan var det fett jobbigt, för vi hade prov, NO, som jag inte hunnit plugga till ordentligt !!! :@
Men aja har varit en lång dag så orkar inte berätta så mycket.
Tänkte bara säga att idag på musiken efter lunchen så var jag med micis och ella
Först var vi på musiken en stund sen gick vi och spelade pingis
Och Ella brukar inte spela pingis så vi skrattade sjukt mycket!
Det var verkligen så sjukt kul !!

Nyss tog jag min medicin så jag får äta om en timme ;)
Alltså klockan 6
men aja nu ska jag läsa lite bloggar så vi får höras sen (:

// Felicia

Inlägget skulle läggas in kl 5 men glömde så den kommer nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0