Planering för helg

På söndag blir det skidor ist för på lördagen, det ska bli fett nice. Men jag kommer då tyvär inte kunna blogga så mycket den här helgen ! Match och skidor blir min helg.  Men lite bloggning blir det i alla fall. Middagen ikväll blir pizza, Hawaii för mig då . Sen på kvällen ska familjen titta på NCIS. Nice nice enligt mig. Men jag har inte något intressant att skriva just nu. Men jag sög på provet idag. Svarade inte ens på alla frågor (?!) Vilket jag alltid brukar göra. Men jag kände bara att jag verkligen inte orkade, för på lektionen innan höll jag nästan på att somna :S Men sånt händer, hela världen går ju inte direkt under av att jag typ failar på 1 prov. Men har prov på fredag, SO.
Men nu kom maten hem så ska käka!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0