Söndagen den 16/1

Vaknade tidigt igår, kl.7 (?) . Och kvällen innan hade jag varit ute med kompisar till 00.00 typ.
Men aja klädde på mig och tog medicin. Packade det sista och sen åkte vi iväg. Vi skulle åka i 2 och en halv timme, inte så farligt alltså ;) Jag sov den mesta tiden. Vi åkte till Rommé som ligger i dalarna. Vi åkte vid halv 8. Vi kom fram vid ungefär 10. Vi åkte i backen till typ 12, halv 1. Det regnade dock lite så man blev lite blöt, men det var inte så farligt. Vi åt en liten lunch efter det, jag åt pommes och lite hamburgare och jag måste bara säga att dom där pommes fritten var gudomliga! Dom var ju hur goda som helst, njät för varje pommes frittes. Vi åkte en halv dag så efter lunch hade vi 50 minuter att åka. Jag hann åka 12 åk. Ganska stolt xD Men aja sen åkte vi hem. På vägen hem stannade vi efter typ 10 min och åt riktig lunch på Max. Eller ja resten av familjen, förutom alle då som satnnade hemma. Jag åt pommes och glass xD Jag älskar verkligen pommes, asså ute pommes. Inte dom vi gör själva i ugn.... Men jaja vi åkte hem och det tog ungefär lika lång tid hem då. Vi kom hem vid 6 typ. Då åt vi middag, Kött och POMMES xD. Åt pommes hela dagen igår då typ ! Men då var jag ganska trött men jag duschade och ja, jag bloggade ju igår ;)

Men ska börja åka nu!

F E L I C I A  D R U G G E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0