Årets julklappar =)

Saker jag fått:

* Inception
* En klänning, tights och bolero ( kläderna jag hade på mig idag )
* Björn Borg trosor =)
* Christina Aguilera Parfym ( + Body lotion och shower gel ) =D
* Shrek 4 , filmen
* Halsduk =D
* CSI : Miami , dvd box =)
* En munk jacka/hood tröja ( som jag valde igår ) =)
* 500 kr =D ( från farfar )
* Kalle Anka pocket
* The Sims 3 Kvällsnöjen , pc-spel  =D =D =D
* 2 st armband ( 6 st i ett   ,   så 12 st ) =D 
* Långkalsonger ( skitsnygga! ) =)
* 1500 kr =D
* Godis =D
* Lassemaja ( bok ) + choklad =) ( från bror )
* Mascara =D ( från syster )
* 100 kr + ( 500kr i aktier ) ( från farmor )
* 500 kr ( sparkonto )  ( från mormor )
* Mini byrå =)
* Luft hockey ( mini, till hela fam. )
* Mini fotbolls spel ( till hela fam. =
* Skål till hela fam ( m. godis )

Saker jag gett :


Familjen

Till: Mamma
En grytlapp och en grythandske

Till: Pappa
En "PAPPA" mugg ( det står "PAPPA" på den )
och lite godis

Till: Axi ( syrran )
En ring ( från Kenza by Guldfynd )

Till: Jonte ( brodern )
Ett par tofflor ( simpsons xd )

Till: Familjen
En skål/burk där det står "Älskar dig"
och godis i och ett ljus


Vänner

Till: Jonna
Ett par örhängen och ett halsband

Till: Micis
Ett stort dumle paket ( 45 st )

Till: Nanny
3 par örhängen ( i ett )

Till: Ella
Ett svart linne/tunika

Till: Sara
( har inte hunnit gett än så kan inte skriva ;) )



Tror det var allt ;)

aja puss hej

hoppas du haft en bra/god JUL !

önskar Felicia ! =) <333333333333


Kommentarer
Postat av: shitfelli :0♥

söt blogg :)

2010-12-25 @ 11:48:00
URL: http://shitfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0