Jaha rubrik?

Får inte äta något nu och jag är huuuuungrig!!!!!
Fast åt för typ 1 timme sen då men jaja.
Och om 1 timme måste jag ta pencillin !!! :@
Jobbigt värre... ;)
men det är inte lika farligt längre :) "tummen upp"
haha men ja imorgon är det skola igen för mig.
Det känns väl lite si sådär.
Det är kul för då får man träffa alla igen men ja det är ju skola...
Men man får väl bara vara posetiv ;)
Om man tänker positivt blir allt bra :)

Men nu ska positiva jag berätta om vad jag har gjort idag.
Efter senaste inlägget så har jag käkat frukost,
samtidigt som jag tittade på tv.
Sen gjorde jag lite onödiga saker.
Sen valde jag lite kläder och sminkade mig och tog "modellbilder"
Valde många olika kläder, eller ja enligt mig ;)
har inte hunnit ladda över dom än så dom får komma nån annan gång ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och läsa nån blogg.
Sen blire nog tv för mig, sen medecin när pappa kommer hem.

Måste gå och sova tidigt ikväll!

Puss!
// Felicia

Gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0