Just nu: mobbad...

Oscar säger:

tja fia <33

Linushessle säger:

fiiiaaaaa <3

Fia | <3 säger:

okej?

Oscar säger:

mmmjaouw

Fia

Linushessle säger:

vad händer ???

Oscar säger:

Lite mer MMMMM i livet

fia langar disseN

Linushessle säger:

m .......

FIA ?!

Fia | <3 säger:

ehh okej normala människor

Oscar säger:

eehh

tiep assåew

Linushessle säger:

eeeeeeh va ? sha bitch ?

Oscar säger:

ey

Fia | <3 säger:

va?

Oscar säger:

kalla henne inte för bitch jao

Linushessle säger:

ja

Fia | <3 säger:

tiep assåew??????!!

Oscar säger:

HAHAHAHHAHAHAHAHA

Linushessle säger:

HAHAHAHAHHAHAHA LMAO

Oscar säger:

ROFLMAO

hon e asseriös

varför spelar du inte med

Linushessle säger:

a

Oscar säger:

?

astråkig

fia

Fia | <3 säger:

såklart

Oscar säger:

gerej

WOUPS

Sure tejb, Girls love nukes

 

Fia | <3 säger:

jag är astråkig

Oscar säger:

aaaaaamen typ

Linushessle säger:

babe <333333

ja gillar tråkiga <3333333

Fia | <3 säger:

men då är jag jätte rolig

Linushessle säger:

jag gillar dig vilket som <333333333

Fia | <3 säger:

det är ju bra det

Linushessle säger:

<3

OSCAR LOGGA IN PÅ SKYPE

FIA I <3 har du skype ? ;D

;d

Fia | <3 säger:

not to you

Oscar säger:

varför?

Linushessle säger:

BITCH

...

:'8

Fia | <3 säger:

hahah

Linushessle säger:

 

 

 

Fia | <3 säger:

hahahahaha

h

a

h

a

h

a

Oscar säger:

linus

varför ?

Linushessle säger:

varför ? :*(

Oscar säger:

ne

varför ska jag logga in på skype?

Linushessle säger:

venne

Oscar säger:

oki

linus

jag kunde sova hos dig imorrn

Linushessle säger:

tror de ska fråga

Oscar säger:

ok

Linushessle säger:

ringer nu

Oscar säger:

ringer?

wtf

Linushessle säger:

orkar inte gå upp

Oscar säger:

haha lolol

Linushessle säger:

xd

Oscar säger:

va sa dooom??

Fia | <3 säger:

jag me

Oscar säger:

a eller hur

så kan vi leka

Fia | <3 säger:

vrf inte

Linushessle säger:

tror de ;D

Oscar säger:

ok

Linushessle säger:

 

svarade inte , men de ska gå elelr de kommer

Oscar säger:

haha okej

Linushessle säger:

de går fort

Oscar säger:

ok

http://verlaliga.blogspot.com/

barcelona - recreativo de huelva

live stream

Linushessle säger:

va ?

Oscar säger:

ja

om du vill se barcelona matchen

så har du länken där

live stream

Linushessle säger:

aaaaa

Fia | <3 säger:

glass e gött

 

Linushessle har lagts till i konversationen. Handskrift fungerar bara med användare i din kontaktlista.

 

Oscar säger:

HEI

Linushessle säger:

HEI

Oscar säger:

L

ToXziK

Linushessle säger:

YEAH!

ToCz

Oscar säger:

ZyKiL

 

ZykiL*

Linushessle säger:

ZYiX

Oscar säger:

fiaaaaaaaaaaaaaa

hitta på något kul

Linushessle säger:

fiiiiiiaaaaaaaaa

Oscar säger:

jag e trötter (

Linushessle säger:

xLyeX

 

Oscar säger:

xYleX

LYZXLEL

Linushessle säger:

YEAH!

Fia | <3 säger:

jag e kul

 

Oscar säger:

gör något kul dåp

då*

så jag vakNRARR

vaknarÄ

vaknar*Ä

MEN FITTA

VAKNAR*

Linushessle säger:

ELLER HUR FIA VAD HÅLLER DU PÅ MED ?!

Fia | <3 säger:

sover

Oscar säger:

aaaa

fett skönt

ajaaaa

Fia | <3 säger:

yepp

Oscar säger:

ska gå och hämta en cuba cola

måste bli piGG

Fia | <3 säger:

goddie

Linushessle säger:

CUUUUUBA <3

Oscar säger:

 

väntaa

ska hämta shorts

Linushessle säger:

naaaaaaw

felicia vad heter du ?!

Fia | <3 säger:

felicia?

Linushessle säger:

efternamn ?

Fia | <3 säger:

dr

dr. felicia rugge

ugge*

Linushessle säger:

nä för du har inte fb ?

Fia | <3 säger:

jopp

Linushessle säger:

v hetr du då

Fia | <3 säger:

på fb fia

Linushessle säger:

tönt

Fia | <3 säger:

i know

Linushessle säger:

ja baaah skoja fattaru väl ?????

Fia | <3 säger:

varför inte lixom

Oscar säger:

lixom

liksom

 

linus!

jag kör shorts och t-shirt

sexigt vaaaa

Fia | <3 säger:

nej frö hjag är efterbliven

sexigt värre

Linushessle säger:

men retarded ska vi slåss ? ))))

Oscar säger:

a jag e fett heT

Fia | <3 säger:

nja

Oscar säger:

eller hur linus

ne skoja

MEN JAG E FETT BIFF

erkänn linus

Linushessle säger:

JA DÅ

men ja ville slåss med retardet sofia

Fia | <3 säger:

sofia?

Linushessle säger:

amen fia sofia vafan e skillnaden

Sengångaren säger:

jag heter inte SOFIA!!!!

Linushessle säger:

kbry

Oscar säger:

sofia

Sengångaren säger:

(nte damp)

Oscar säger:

ajuste

sorry

glömde

sofiaaaaaaaaaa

hårdareeeeeeeeeeeeee

 

Sengångaren säger:

men jag heter inte sofia"""""""""""""""

Linushessle säger:

LOL sofia , oscar inge hände

Sengångaren säger:

oj.,,,

Linushessle säger:

k sofia

Sengångaren säger:

.....*

inte

men vafan!!!!

inte sofia!!!!!!!!!!

Linushessle säger:

k sofia käften bara

Oscar säger:

sötnöt sofia

Sengångaren säger:

men KÄFT!!!!

Linushessle säger:

sötnos SOFIA <3

Sengångaren säger:

MEN JAG HETER INTE SOFIA!!!!!!!!!!

Oscar säger:

SOFIA

U ARE A CUTE PUSSYCAT MMKAY

Sengångaren säger:

?

FIA

Oscar säger:

ajuste sorry

fia

u are a cute pussycat mmkay

Linushessle säger:

SOIFA <3 LINUUZZ <3

Sengångaren säger:

.....not

Linushessle säger:

öhm jo ?

Oscar säger:

NEJ LINUS

OCKE<3 LIMPE

xd

Sengångaren säger:

juste

Linushessle säger:

JA OCH LIMPE <3 OCKE

enligt linnea tycker hon ja ska heta linne för ja inte har ''M'' i mitt namn , vad tycker du SOFIA

Oscar säger:

snackar du me henne nu ? hahahahahaha

dagens i-lands problem

;D

Linushessle säger:

hahaha ej xd

Fia säger:

jag fattar nada men visst

Linushessle säger:

hahahaha JA

BRA SOFIA PUSS

Fia säger:

jag är inte efterbliven faktist

Oscar säger:

mee

hette inte hon linne..?

Linushessle säger:

öh ju ?!?!?

Fia säger:

jag är faktist smart

Linushessle säger:

jo ... de är de som är freakat ..

Fia säger:

skit smart

Linushessle säger:

du e ju dum i huvet

Fia säger:

nej?!

Linushessle säger:

JAAAA NU KOMMER WHOA IS ME

Fia säger:

jag är fan smartast i klassen

Linushessle säger:

WHOA IS ME , IM SO WHOA SE

k bry tönt

Fia säger:

eller kanske näst eller näst näst men ändå

jsag fattar inte men okej

Linushessle säger:

VEM FAN FRÅGA ?

Fia säger:

jag ville bara säga det

Oscar säger:

lol

Fia säger:

för ni är så osmarta

Linushessle säger:

MEN INGEN FRÅGA PAJAS

Oscar säger:

min carebox e full \_[

iooj

failxd

xd

Linushessle säger:

min med ..

Fia säger:

haha.....

Oscar säger:

xd

Linushessle säger:

vafan e kul ?

 

Fia säger:

LINNEA

Oscar säger:

?

Linushessle säger:

<3

?

Fia säger:

?

Oscar säger:

<3

:

LOVE

Linushessle säger:

BaBe

 

[email protected] har lagts till i den här konversationen. Handskrift stöds inte längre eftersom inte alla deltagare kan visa handskrivna meddelanden. Handskrivna meddelanden skickas som text.

 

Linushessle säger:

SHA JOSSAN !

Oscar säger:

hahaha SHA

Linushessle säger:

ja har inte druckit upp julmusten en ...

marshall we got problem ..

sofia ?

Fia säger:

vad?

Linushessle säger:

gulle

Fia säger:

och jag heter inte sofia!!!!!!!

Oscar säger:

gullung1

Linushessle säger:

jossan ? va me och mobba sofia för hennes namn

VAFAN ÄR FELET PÅ SOFIA IDIOT ?!

Fia säger:

jag heter inte det!

Josefine Hagström säger:

vem är det ?

Linushessle säger:

öh jo ?

Fia säger:

nej`?!

Linushessle säger:

vettefan hon e söeetw

Fia säger:

okej?

Josefine Hagström säger:

haha

Linushessle säger:

du sa de för cirka 5 min sen på toan ?

Oscar säger:

OOH

THATS WUT SHE SAID

 

Linushessle säger:

OOOOOH

Oscar säger:

 

 

 

Linushessle säger:

YEAH!

<3

im inthe magazines ont the tv ?

SOFIA SKRIVER !

Fia säger:

inte längre

Oscar säger:

"Josefine Hagström"

Josefine Hagström säger:

ja

Oscar säger:

e du här eller?

a bra

mobba SOFIA

 

Josefine Hagström säger:

haha , men jag vet inte ens vem där är

Oscar säger:

haha men inte vi heller

Linushessle säger:

inte vi heller ?

Oscar säger:

 

LINUS

BROR

Fia säger:

gör inte det snälla

Oscar säger:

TVILLINGAR

SAMTIDIGT <3333

Linushessle säger:

kom igen , hon börjar säkert bööölla snart

Josefine Hagström säger:

thiihhhhihihih

Linushessle säger:

räkna tilltre när du ser de här , sen skickar vi de samtidigt !

SOFIA

Fia säger:

aa visst....vi säger väl så

Josefine Hagström säger:

ni är knasiga pojkar

Linushessle säger:

SOFIA

men gör de bara ?

OSCAR BR0R

Oscar säger:

haha knasiga pojkar

 

Josefine Hagström säger:

fia har du en slida ?

Fia säger:

va?

 

Oscar säger:

KYLIG JOSSAN

Josefine Hagström säger:

hahah

fyfan vad jag är på humör !

Linushessle säger:

OUFF JOSSAN DÄR SATT DEN !

Oscar säger:

JAG OCKSÅ

 

Linushessle säger:

kör den fasst sofia istället

Josefine Hagström säger:

vänta kommer om 1 minut

Linushessle säger:

okej

Fia säger:

BRA

Linushessle säger:

käften SOFIA

Oscar säger:

linus

Fia säger:

KÄFTEN SJÄLV

Oscar säger:

du vet förra gången jag sov hos dig

Linushessle säger:

a ?

Oscar säger:

var det hon jossan vi drev me?

Linushessle säger:

haha a xd

Oscar säger:

hon som badade badkar eller vad fan det var

hahah okej xd

Linushessle säger:

a x

Fia säger:

DU VERKAR HA SVÅRT A HÅLLA KÄFTEN

Linushessle säger:

LOL

MEN VAFAN ÄR PROBLEMET

Josefine Hagström säger:

????????????

Oscar säger:

: )))

Linushessle säger:

bra jossan

Oscar säger:

linus ba :

sofia ba :

 

Linushessle säger:

skriv att hon heter sofia snälla ?

jossan bah :

Josefine Hagström säger:

nööööööööhööööööö !

Oscar säger:

jossan

e du 97a=

?*

Linushessle säger:

oscar bah : NAAAAAW JA E BIGG <3

Josefine Hagström säger:

nopp ,

Linushessle säger:

BIFFÄ

Oscar säger:

KLART JAG E BIFF

 

Linushessle säger:

you know p12

Oscar säger:

okej ;o

hahahha say nigga WHUUUUUUUUUT

Josefine Hagström säger:

fan vad tråkigt det är ,

Oscar säger:

me linus

när jag kom ut ur skogen

du ba shiiiit va biffig du e

såg inte att det va du

jag ba

 

Linushessle säger:

vadå , de va ju så

Oscar säger:

haha ;d

BRB

Linushessle säger:

be right back för dom som inte fattar ( alltså sofia )¨..

Fia säger:

jag fatta det!!

jag e smart

Josefine Hagström säger:

är du ?

Fia säger:

smartare än digh

Linushessle säger:

bra självförtroende har du illlafall , nej sofia du e retarded

Fia säger:

dig*

Linushessle säger:

öh nej ?

BRA JOSSAN !

Fia säger:

du känner inte mig

Linushessle säger:

öh nä , vill inte heller

Josefine Hagström säger:

haha den va bra linus

Fia säger:

BRA

 

 

 

 

 

 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(på msn)
//FIA/FELICIA INTE SOFIA


jag drev lite med dom
men nu bara mobbar dom mig!!! hahahhahhahahah xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att någon jävel äns orkar läsa det där?! näääää

2010-11-20 @ 11:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0