skola+plugga+träning = Onsdag

Sho alla fula retards !

idag har jag varit i skolan som vanligt. Först háde jag idrott, basket ( skita tråkigt för mig som inte gillar basket )
och så hamnade jag såklart i det sämsta laget, nejdå, men vi förlora STORT. Trots att det var Fanny som delade upp lagen ( tjejerna körde för sig och killarna för sig ) Fanny valde såklart Ania och Nanny i sitt lag ( Jonna var inte med ) och lite oväntat Sara. Jag fick vara med Amanda.S Simone och Veronika.... (inget illa menat ;) )
så jag blev bara lite dissad -.-

men efter idrotten hade vi tråkigt nog SO, fast vi pratade typ bara
Sen hade vi matte, jag hann med målet och lite till =) ( glad, skryter inte, för dom KÄNSLIGA, nämner inga namn) Efter matten var det lunch, inte direkt så god då men det gick iaf att äta.
Sen hade jag spanska, vi övade inför provet den 9 december ( repetition )
Efter spanskan hade vi svenska.
Grammatik, ska oxå ha prov där..
sen slutade vi lite tidigare, asså typ 5-10 min då, men ändå

när jag hade börjat gå hem en bit ringde min syrra mig och frågade var jag var.
Själv hade hon typ just hoppat av bussen vid skolan så hon undrade om jag kunde vänta på henne
Så jag gick hem tillsammans med min syrra

nu sitter jag här och snart ska jag käka mellis och plugga
och ikväll är det handbolls träning =) kul kul

men nu ska jag gå iväg och käka
vi hörs !


// Felicia ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny Huss

vafan du kan inte säga att jag dissa dej du var ju inte äns i närheten?! du var i andra hörnet och vi skulle vara 4 i varje lag så...? så va inte arg på mej och säg att jag dissa dej!

2010-11-24 @ 21:54:27
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0