Det är bara svårt !

Jag älskar er men ibland känns det som om ni inte fattar mig...

...som om inget gör det...

...ni är dom ända jag har och när ni väljer någon annan blir det bara jobbigt för mig...

...jag vet inte vem jag kan gå till...

...som fattar...

 

...jag finns alltid för er...

...men vet inte om ni alltid finns för mig...

...om ni älskar mig som jag älskar er...

...och det blir inte lättare...

...ibland vill jag bara gråta...

...är det ingen som förstår...

...vad ni betyder...

...att ni finns...

...om ni fatta skulle det vara så mkt lättare...

...om du blir sur på mig blir det inte lättare...

...just nu rinner tårarna ner för kinden...

...fattar ingen hur svårt jag har det...

...men du är så modig...

...och jag är så feg...



...önskar livet var lätt...

...som du har det...

...fast du inte förstår det...





// F


Kommentarer
Postat av: Micaela

Förlåt om jsg hsr gjort något men det var inte jag som bestämde men det e bara att säga det dutycker kan gå min väg om du inte vill ha mig där mer<//33

2010-10-29 @ 01:21:03
URL: http://mmmicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0