Nu har jag godis-förbud =(

Asso jag är ju typ beroende av godi så jag fattar inte hur jag ska klara mig
men jag gör det mest för mina tänder och mig själv

intressant att veta va? -..-'
haha rolig gubbe ;)
ser ju typ ut som en gris -..-

men ja och vi har ju jätte mycket godis hemma nu,
jag blir ju suktad var jag än går!
men jag får ju 100 kr / månad
det blir ju lite mer i månadspeng ;)
men juste jag måste typ städa mitt rum idag, eller så gör jag det imorgon
vi frå väl se

men nu ska jag sluta tråka ut er!
ni får ha det så bra, puss på kinden

// The one and only

i somras! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :-) dumed !

2011-01-01 @ 14:37:12
URL: http://kattavulic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0