Dagen !

Ja idag har varit en vanlig dag

jag orkar inte skriva dagen så här får ni se lektionerna istället ;)

♣ 8.15 - 9.00   Egen tid
( man får välja vad man ska göra )

♣ 9.10 - 10.00   SO
Vi pratade mest och läste lite i häftet ( lag och rätt )

♣ 10.10 - 11.10   Elevens val
Har musik så jag och Micis sjöng

♣ 11.10 - 11.40   Lunch
Det var typ ris och nån köttfärs grejs

♣ 11.50 - 12.50   Elevens val ( igen )
Vi gjorde typ inget var ute lite och gjorde onödiga saker

♣ 13.00 - 14.00   Svenska
Vi gjorde ett "test" prov inför det riktiga provet ( på onsdag )

♣ 14.10 - 15.10   Matte
Vi pratade mest om forumet nästa fredag sen lädde det till några helt andra saker
så vi pratade mest alltså ;)

Ja så såg skoldagen ut ;)

jag har inte gjort så mycket nu när jag kom hem
men i helgen ska jag faktist Plugga !!!
har ju prov på onsdag
och snart spanska prov oxå

Svenskan kan jag typ men inte spanskan
förra provet gick ju i för sig super bra ( 80/80 )

I know att jag skryter lite ;D
men det var ju för år sen ;P

men ja vi ses antar jag

puss hej / felicia


SÅÅÅÅÅÅ GAMMAL     !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0