idag 30/12

Shobre !
så vad har hänt idag då?
själv har jag varit i täby och med Tove och Hanna =)
det har varit en kanska lugn dag.
jag åkte till täby vid 10 och kom hem vid tolv
då åt jag lunch sen gick jag och Tove ut lite
vi gick till skogen mitt emot mig, och typ slängde oss i snön
det var skit kul
När vi kom in spelade vi luft hockey och fotboll =)
kulkul
sen gick vi in till mig och gjorde fruktsallad
den var super god
sen sminkade jag Tove och då kom Hanna ( Tove och Hanna är mina grannar, syskon )
Bara satt ni vet, Tove är 98:a och Hanna är 95:a
efter vi sminkat varandra lite spelade vi fotboll och luft hockey igen ( vinnaren möter )
Det var oxå kul
sen masserade jag och Tove varandra och körde foten genom golvet
Drugge och Hällström är typ som plast syskon ( känns det som )

ja men sen körde vi Bubble Trouble
det var typ 2 år sen sist ;)
det var fett kul
sen för en stund sen gick dom hem och käkade middag
då gjorde jag oxå det
det blev ungspannkaka, som inte jag gillar, så jag åt en Billy's Pizza
och tittade på tv samtidigt ( Family Guy xD )

och ja nu sitter jag här och bloggar ;)

ska nog göra ett till inlägg snart
så vi ses då !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0