idag , oxå knaas med Nanny !

idag vaknade jag typ kvart i elva
jag skulle möta nanny vid bussen typ 20 över 11
+ min mobil hade slut på batteri ..... ( otur lr vad (?) )

men ja jag gick till skolan och möte upp henne
men så hade jag glömt kvar kameran och så skulle jag ju ta tillbaka packningen
så när vi var hos lukas Igen packade vi ihop och ja efter typ 20 min / halv timme ( tror jag ) var vi iväg igen ;)
vi åkte pulka nerför backarna ( jag drog i dom så dom skulle få mer fart )
 sen var vi äntligen hemma
vi gjorde nudlar då ( kl. var typ 1 )
och åt mackor
sen spelade vi mini spel ( fotboll och luft hockey )
det var ganska kul
sen gick vi upp och spelade in en rolig film
fast sen var vi tvungna att gå till bussen
på väg dit hoppade jag i lite snöhögar xD
hahahah
men när vi kom framm var det jätte nära på att nanny skulle missat bussen
men som tur var gjorde hon inte det ;)

men ja det var min dag antar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0