Jag hatar min borscha

HAN ÄR HELT CP OCH HELT JÄVLA DUM I HUVET OCH JAG HATAR HONOM
HAN HAR NÅGOT FEL I SITT HUVUD
AA OCH JAG VET JAG HAR ADHD
MEN JAG FÅR SERIÖST DAMP PÅ HONOM
HAN ÄR DEN JAG HATAR MEST PÅ JORDEN OCH JAG HAR JAGT TILL HONOM ATT JAG SKULLE DÖDA HONOM
SÅ TYVÄR ALLA SOM TRODDE GOTT OM MIG
JAG KOMMER HAMNA I FÄNGELSE

jag sitter här och gråter
och har ingen röst
har väcka mamma och Axi, dom sov

Jonte kom in i datarummet
jag sa åt han att gå ut
men lyssnar den helt cp störda saken eller!?
såklart inte!
Jag skrek på han men han lyssna inte

tårarna bara rinner just nu
jag önskar verkligen att han kunde vara normal och snäll inte helt sjuk i huvet
han är absolut ingen bra bror
om nu trodde det är ni sjuka !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0